tisdag 8 september 2009

För trött för d här :(

Nu ere så att jag inte orkar ha ont längre.. en dag e ok men 4 e inte ok o d blir ju inte bättre .. längtar så till mitt stödbälte kommer o hoppas att den funkar..
Jag vill ju kunna jobba o inte sjukskriva mig innan d e dags för mig att gå på mammaledighet (eller va man nu ska kalla det)
O så går inte förkyldningen över.. så himla jobbigt att jag ska på kurs imorrn .. ska ringa chefen o se om d kommer finnas en annan dag jag kan gå på den för jag vill ju inte sitta där o snora liksom .. d e rätt så pinsamt.. tycker iaf jag .. hatar sånt..
Alltid så tyst o så sitter man där o låter o smittar en massa folk .. d vill jag ju inte göra..
Så jag hoppas att Mike säger att jag kan gå nån annan dag .. Shabbe kommer ju få gå på den kursen me nåndag så jag kanske kan få gå med henne.. om jag har tur så håll tummarna för mig..

Ska sova om ett litet tag har vart en lång lång dag.. får se om vi kan hämta ut vagnen imorrn annars får väl jag ta o göra d själv.. :( vet inte hur d ska gå men aa.. d ska nog gå på nått sätt.. man måste väl börja vänja sig att sköta allt själv ...


btw så bytte jag namn på bilddagboken till Brownie86 (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar