lördag 26 september 2009

The Final Destination 3D

Den hade biopremiär igår o vi va bara tvugna att se den ..
Biljetterna gick åt som smör så Jeanine fick reservera 4 platser så att vi visste säkert att vi skulle kunna få plats.. haha..
Så efter jobbet åkte jag o Eddie in till stan för o möta Andreas o Jeanine. Det första vi gjorde va så klart att hämta ut biljetterna o nästan alla biljetterna vart sålda.. helt knas..
När d va klart så gick vi till Kungshallarna för att äta mat (mkt viktigt) jag e typ hungrig hela tiden så d va väl lika bra .. haha.. (:
Efter d va d dags för filmen, jag kan säga såhär om man har tyckt om de andra filmerna så tycker man om den här filmen .. D e samma grej som händer men nyare sätt att dö på, nyare effekter. Jag kan säga att jag gillade den. Slutet va lite annorlunda o d gilla jag ... (:

Så kom man hem gansja sent o jag va bajs trött måste jag säga så jag somnade på en gång .. orkade nästan inte ens tvätta av mig mitt smink.. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar