söndag 6 september 2009

Jävla mage

Jaha då fick man skit ont i magen igen da.. hum .. d värsta e ju att d kommer att bli sjukt mkt värre sen när d e dags för lilla Natta att komma ut.. men jag längtar ändå till du e här...

Efter en massa tjatande på Andreas som låg död på badrumsgolvet efter för mkt festande så kunde vi äntligen bege oss hemmåt...
Ett tag trodde jag att de glömde bort mig för grabbarna satte sig i taxin o stänge dörren.. Jävla taskigt :(..
Sen va d bara att gå o lägga sig o hoppas att jag fick nån sömn o d fick jag tack o lov..

En sak till bara smaka inte alkoholfritt vin .. usch d va d äckligaste jag någonsin har smakat...d smakade så himla konstigt...Nää så jag tog lite vanligt vin istället .. mycket godare..

Nää nu ska jag gå o sätta mig i badkaret.. har fortfarande ont i magen sen igår :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar