fredag 18 september 2009

Utgång

Oj vilken seg dag d har vart idag .. har typ hållit på att somna hela dan .. d va så himla jobbigt att hålla ögonen öppna...vart lite mobbad för d..
Så klara man certifieringen på Line oxå ,.. wiee så nu ere bara frystorkat jag vill klara så kan gå vidare..


Har precis sminkat klart mig.. va hemma i trånkan o hämtade lite kläder har haft ett par kläder bara som jag har haft på mig hela tiden .. haha va dags o få på sig lite nytt.. Så jag inte har samma kläder varje gång vi går ut..
idag vart d jeans o linnen(rosa/svart) o så vart d lite nagellack .. haha.. hade så tråkigt så två naglar vart rosa o resten svarta..
Får se vart vi dra ut idag då o vilka som ska me.. sitter o väntar på att Andreas ska bli klar så vi kan åka till Jimmy (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar