söndag 27 september 2009

Michael Jackson - This is it !!

Nu har de släppt biljetterna, ska försöka få Andreas att vilja gå med mig .. hehe...Jag jobbar dag den veckan så man kanske kan kolla efter jobbet eller nått.. vet inte riktigt vilka dagar den kommer att gå men just nu kan man bara boka till den 27 oktober...


Ska försöka köpa min PS3 idag...har väntat så länge nu .. Jeanine skickade pengarna till mig för ett bra tag sen nu .. d börjar bli dags nu liksom .. (: så ska d bli en massa nya underkläder oxå .. vet inte vart alla mina har tagit vägen .. eller så ere bara så att de jag hade bara inte passar längre . Man blir ju lite större överallt..
Får se om jag lyckas väcka Andreas 12 dåra .. han lovade att han skulle försöka komma upp då .. haha.. tjatade om att vi ska till farsta idag o att han skulle sova tidigt men han gick ändå o la sig typ vid 3.. hum jaja.. vi får väl se hure går.. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar