lördag 5 september 2009

Kräftskiva !!!

Igår va vi typ ute hela natten kändes d som .. iaf till halv 2 typ.. Killarna kom på att de ville fiska kräftor eller va man nu säger till kräftskivan imorrn .. de fick rätt så många.. synd att d va några som hade dött bara..

Jag orkade egentligen inte följa med ner till viken men tänkte att d e bra för mig att rör lite på mig fast jag hade en massa ont i magen .. o idag gör d fortfarande ont .. men jag kunde iaf sova inatt o d e ju ett plus..
Sov nästan hela dan igår från att jag kom till Andreas efter jobbet..

Nu sitter jag o väntar på att kräftorna ska svalna inne i badrummet så att jag kan få duscha o tvätta håret o fixa till mig innan bi ska till Jimmy.. egentligen ska vi va där nu 17:00 haha.. men men fint folk kommer väl alltid lite sent...

Får se hur d går idag...jag vägar iaf inet äta kräftor så jag har köpt med mig lite mat som jag tänkte äta där.. O så köpte Andreas alkoholfritt vin till mig så jag hoppas att d smakar gott.. hehe.. (: d va typ 0.5 % i så jag hoppas att jag inte blir fuller iaf :P .. skulle nästan av lite pinsamt roligt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar