torsdag 24 september 2009

Jobbig dag

Usch vilken hemsk o seg dag d har vart idag..
D började med att jag drömde om att jag va på jobbet redan .. o d kändes så himla verkligt..men så vaknar jag av att mobilen ringer (FAN !!) så när jag ska ner till tåget(gick lite tidigare så att jag slipper stressa, får ju så ont när jag går) så kommer jag på att jag glömt min matlåda när jag står vid övergångstället o d finns ingen chans att jag kan springa till Andreas o hämta påsen o sen springa ner till stationen .. SÅ istället fick jag gå o handla på Coffy's o sen åka till jobbet...
Men jag vart ju självklart inte mätt utav salladen .. behövde mer.. men då fanns ju ingen mat.. fick lite kakor av Nolfa bättre än ingenting..

På jobbet va d en massa att göra, lyfta en massa backar o grejjer.. fick ont i magen o vart as seg...
E så glad att va hemma.. nu ska vi hoppa in i duschen o sen kolla på film o äta en massa popcorn ..
Hare gött pussgurkor.. (:

1 kommentar:

  1. Du får inte hålla på lyfta grejer...säg det till dom på jobbet, annars får du ont i både mage och rygg. Måste sköta om dig och bebis, kram

    SvaraRadera