söndag 13 september 2009

Lång dag

Igår natt kunde jag inte sova.. vaknade typ 04.30 när Andreas skulle gå o lägga sig.. Först va jag bara kissnödig men så kunde jag inte somna om o sen så låg jag o tänkte en massa o så vart jag deppad o kunde inte sluta gråta...
Va tyst jag kunde för att han inte skulle höra, för vad ska jag säga om han frågar va d e ?? .. jag vet ju inte varför jag e lessen .. d blir bara så vissa nätter.. att jag måste gråta mig till sömns :S

Så han föreslog att vi skulle kolla på film o d gjorde vi .. bar in madrassen o la den framför tv:n tog lite vattenflaskor, godis o popcorn o så kollade vi på Män som hatar kvinnor. Brukar inte tycka om svenska filmer så mkt.. men d va faktiskt en av de bästa jag sett.. D va rätt så mkt hemska scener i den o d sjuka e ju att d finns sånna personer på riktigt liksom . Vissa människor e ju inte helt friska..
D slutade med att vi somnade runt 09.30 , d jobbiga va bara att d va meningen att vi skulle vakna 11 o va i stan runt 12 tiden men så vart d ju inte..
Jag vaknade 12.15 o så försökte jag väcka Andreas men ni som har sovit med honom o försökt att väcka han vet att d absolut inte går.. så jag kollade lite bebis sajter o tecknade en gravidförsäkring o så försökte jag igen ,.. men då va klockan typ halv två o så tog d ett bra tag innan han kom upp ..
Vi kom iväg runt 15 så vi va framme rätt så sent.. vilket betydde att vi inte han kolla baby affärer som d va meningen att vi skulle göra..(men d va ju mitt fel att d vart så sent.. för om jag bara hade somnat så skulle han ha lagt sig mycket tidigare) Vi va på h&m o hittade denna underbart söta overall som jag tyckte vi skulle köpa o så vart d.. den va inge dyr heller.. den blir perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar