måndag 2 november 2009

God morgon

Har vart upp ett tag nu o gått runt o plockat lite.. idag va d en riktig fixar dag.. vi kom upp ganska sent ur sängen .. eller jag hade ju vaknat jätte tidigt o så satte jag vid datorn ett tag o sen hann jag somna om lite innan Andreas slutligen vaknade...

Runt 15 kom Andreas pappa o hjälpte oss med gardinen och att städa undan en massa saker.
Va nere i tvättstugan oxå o fixade lite..
Idag efter jobbet kommer Boritz igen o då ska de flytta Andreas skrivbord o sen ska vi städa klart i sovrummet så att vi kan sätta ihop spjällsängen ...d skulle va bra..

Vi kollade lite på sängar o så.. Så d ska vi nog fixa om några veckor...så d kommer nog se lite annorlunda ut här när vi e klara.. allt måste ju va perfekt för när bebisen kommer liksom ..
Kommer verkligen inte orka fixa någe senare..

Snart e d dags att åka till jobbet.. e så himla trött men d e skönt att dagen inte e så lång så att jag hinner vila när jag kommer hem .. (:

Ser fram emot fredag .. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar