fredag 6 november 2009

Yes

Datorn e långt ifrån fixad...vet inte ens om d går att fixa den .. men kom iaf in två ggr idag ..vet inte va pappa gjorde när jag va i kista men han verkar ha d magic touch...
Kunde logga in så att jag kunde föra över alla mina bilder till min nya externa hårddisk.. d va egentligen d enda jag ville komma åt.. bryr mig inte så mkt om datorn .. men alla mina gravid bilder fanns ju i datorn o de e jätte viktiga för mig.. d kanske låter jätte mobbat men så e d iaf..
O nu e de äntligen sparade....

Idag skulle jag på middag med jobbet .. men nu missar jag återträffen med Cecilia o den goda maten för att jag e sjuk .. :( fattar inte riktigt va jag e för sjuk .. har en massa ont i huvudet o mår illa som fan ..
O e massa trött oxå även fast jag har sovit typ hela dan sen jag slutade jobba..

Andreas e iaf på väg hem nu med lite mat åt mig.. d behöver jag nog.. hoppas att jag mår bättre imorrn så att vi kan åka till ikea för d skulle vi verkligen behöva så att vi kan lägga bebis och mina kläder nånstanns.. blir galen på att allt ska ligga i vardagsrummet o i hallen .. känns så himla stökigt då liksom ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar