måndag 2 november 2009

Ont

Skum dag idag på jobbet..
Fick dra en massa pallar o bära massa backar o d va inte så skönt för min mage så nu har jag en massa ont.. :( man kan ju inte alltid be om hjälp.. visst att jag har halvtidssjukskrivning men asså .. hur e d tänkt att man ska jobba om man har ett sånt jobb då man måste lyfta eller dra tunga grejjer.. asså jag vet inte om försäkringskassan har blivit dumma i huvudet eller att d blivit så lurade av alla att de vägrar hjälpa folk som har d jobbigt nu.. men asså d här funkar ju inte .. usch .. ska kolla hur d känns resten av veckan annars måste jag ringa min barnmorska o säga att d inte funkar .. o så skiter jag i ifall jag får pengar av försäkringskassan men jag vägrar börja med min mammapenning innan bebisen kommit.. vill inte slösa på mina dagar liksom ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar