söndag 22 november 2009

Kan fan inte va normalt att man måste lida så mkt !!

Och om man har ont typ tre dar .. då e d ok .. men nu började jag ha ont i måndags under natten o sen har d blivit värre o värre...
Jag vill nästan gråta när jag ska vända mig i sängen och när jag ska sätta mig upp för att gå på toa...
Kan säga på en gång att d inte e magen jag har ont i d sitter längre ner så nu fattar jag inte vad som har hänt...kanske bebisen mosar allt som finns under min livmoder, har ingen aning men ont gör d.. d e väldigt obehagligt att gå oxå .. men jag orkar inte ringa till läkarn eller snacka med de för de hittar aldrig nått fel hur ont jag än har nånstanns o de kan aldrig förklara va d e heller.. så då skiter vi i d..
Ska försöka visa Andreas mamma idag vart jag har ont.. hon har ju ändå fött två barn o kanske kommer ihåg någe eller vet nåt..

Men sjukt irriterande e d iaf...:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar