lördag 7 november 2009

Ikea idag (:

Usch igår mådde jag verkligen inte bra asså .. vet inte va d va för fel på mig.. men vaknade mitt i natten av att jag mådde massa illa o så höll d i sig hela dagen .. hade verkligen sett framemot att äta middag med jobbet men jag visste att jag inte skulle klarat d.. så efter att pappa kört hem mig så låg jag o sov till Andreas kom hem, sov ju inte alla timmarna eftersom att jag som vanligt vaknar hela tiden .. men d va skönt att kunna få sova lite iaf..

Idag va vi på ikea o handlade lite grejjer som vi skulle handlat förra gången men vi va tvugna att åka hem o mäta lite extra för att se att allt skulle passa..

Vi handlade lite hyllor till garderoberna så nu e ett av skåpen fint iaf.. (: e så stolt att d vart så bra.. (: sen väntar vi bara på att kunna tömma de andra skåpen o sen kan vi fixa de me.. Nu ere bara en massa saker som måste slängas i hallen sen e den oxå klar.. förra veckan fixade vi vardagsrummet .. d enda som e kvar där e att vi ska hänga upp lite tavlor så att d inte e så naket på väggarna... Sen e d bara köket kvar.. vi måste upp o hämta porslin hos Andreas pappa o slänga de fula o trasiga tallrikarna som vi har nu .. o sen hänga upp våra gardiner oxå ..

Vi beställde säng idag oxå .. den kommer om två veckor ungefär.. ska bli så skönt att ha en snygg säng (: o sen kan vi äntligen fixa till i sovrummet så att d blir fint..sen kan vi äntligen sätta upp spjällsängen oxå (: wiee..
vill hinna fixa allt innan Andreas åker så att d e färdigt ifall bebisen skulle besämma sig för att komma ut tidigare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar