måndag 23 november 2009

Hatar att vänta !!

Hum idag e d sagt att de ska plocka ner alla dörrarna o spola av de så att den "vackra" gula färgen äntligen försvinner..ska bli skönt..
Men NÄR KOMMER DE DA ? ! usch va jag hatar att vänta på att saker ska hända.. jag vill bara lägga mig ner o sova..skulle hinna sova massa på den här tiden .. men om jag somnar om nu kanske jag inte vaknar när de plingar på ..

Har sovit as dåligt inatt .. kunde knappt röra på mig för jag fick så himla ont...d högg till hela tiden .. höll på att börja gråta nästan .. :( usch va jag inte tycker om d här..
Får gå ner o hämta ut mina sömnpiller någon gång så kanske jag kan sova lite bättre..eller d e ju bara insomningstabletter så d kanske inte hjälper så mkt men aa..bättre än inget... man kan ju iaf försöka o så får man se hur d blir..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar