tisdag 10 november 2009

Ny dator

Pappa köpte en dator till mig igår så nu sitter jag här med min Mac o försöker lära mig.. d e svårt om man e van med PC o har haft d typ hela livet.. men jag börjar lära mig.. d e inte så svårt som man tror .. bara lite ovant..

Håller på att föra över mina bilder o min musik var längesen jag hade något på en dator.. men nu har jag iaf en massa bilder igen .. känns skönt.. o Mac e ju så bra så man behöver inte fixa så mkt med mappar o så .. den sköter d mesta.. ska lära mig alla coola program man har fått med oxå ..


Önskar bara att denna huvudvärk kunde försvinna.. vill inte mer .. :(

Tycker Andreas kan komma hem nu känns lite tomt ..

1 kommentar:

  1. Coolt! :)
    Ja men eftersom jag e i riskgruppen(astma o nersatt lungkapacitet) så ere kanske lika bra att man gör d liksom, annars hade jag nog skitit i att vaccinera mig faktiskt..men vore ju dumt att riskera att gå o dö liksom om man nu skulle råka få svinis..
    miss ya 2 darling! Pussa

    SvaraRadera