söndag 8 november 2009

wieee !!

Nu börjar d bli riktigt fint hemma o d känns rätt så bra.. e inte så mkt kvar i köket nu ...ska fixa ett nytt bord o sen kanske stoppa in ett kylskåp...

Så får vi sängen om ungefär 2 veckor...längtar verkligen dit..

Hämta hit lite tallrikar o så .. mamma har tjatat så länge på mig att jag ska ta bort sakerna från mitt rum i kista så att de kan fixa d.. så nu har jag iaf tagit en påse.. kan ta resten nån annan dag .. orkade inte ta allt på en gång liksom .. kanske åker till kista igen nästa helg o hämtar resten av sakerna..

Va trevligt med farsdag.. pappa uppskattar alltid alla presenter han får d gillar jag .. denna gång vart d inga strumpor eller kallingar.. han fick en söt liten nalle o en kopp båda från gallerix... tyckte de passade han perfekt.. hehe.. (:
Fick med mig en massa mat hem från mamma oxå .. Andreas lär bli glad..

Imorrn tänkte jag att jag kunde fixa lite mat åt mig o Andreas.. har köpt hälften av varorna hoppas att han blir glad iaf.. hehe.. (:

Nu känns allt riktigt bra .. va längesen jag vart så lycklig..



Älskar dig Andreas!! Hoppas att du vet d...

2 kommentarer:

  1. =) älskar dig me!
    / poip

    SvaraRadera
  2. ja tycker ditt blogg är jäte bra / de gävl

    SvaraRadera