måndag 30 mars 2015

5 dagar kvar?



39+1 idag, känns fortfarande som att jag kommer att gå över tiden. Det kanske är lite för att jag inte känner mig redo. När jag var gravid med Scott ville jag bara att han skulle komma ut men nu vill jag att Liam ska stanna kvar lite till. Det kan ha att göra med att jag fortfarande har lite svårt med andningen.
Tror inte jag är redo att gå igenom förlossningen när jag mår som jag gör.

Men vi får väl se när han vill komma ut. Jag har haft molandevärk i nedre delen av magen sedan i lördags men det behöver inte betyda något. Slemproppen är kvar och vattnet har inte gått ännu.


Scott är redo han tjatar varje dag och är jätte glad över att det är 5 dagar kvar. Enligt honom så kommer lillebror på lördag. Det har han bestämt.

Vi får väl se =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar