onsdag 11 mars 2015

Lite blandat från helgen och veckan

I Söndags var familjen förbi med mat. Mamma ville egentligen att vi skulle åka dit och äta med de men eftersom att jag hade så ont av min foglossning kom de hit istället. Så himla bäst de är. Mamma som var sjuk och allt.



Chokladpudding med grädde(och strössel men det är inte med på denna bild)


Passade på att färga håret också. Vill egentligen ha lite mörkar i hårbotten men eftersom jag tycker sånt är svårt så väntar jag med det till jag har råd att gå till frisören så nu får det vara ljust från botten så länge.


Scott ville ta en pirat bild

'
Mamma 


Jeanine lånade min kryckor lite


Ljust hår.


Scott fick en kinder gubbe av mamma. Han älskar den



David var förbi igår och hjälpte mig med att resa rummet som vi har använt som förråd under en längre tid. Det var dags att slänga lite saker och lyfta upp resten på vinden så att jag kan få plats med lillens saker. Den enda som är kvar där nu är sofforna som ni ser på bilden, korgen med gosedjur, barnstolen och bilbanan.


Har ingen förebild men så här ser det ut nu. Det gick knappt att gå in i rummet innan. Nu står spjälsängen in till höger när man kommer in till rummet och skötbordet vid fönstret.
Imorgon tänkte jag kanske sätta ihop barnvagnen. Men jag tycker det känns lite läskigt.


Tjockis tjej i vecka 37 . Har 24 dagar kvar beroende på om lillen vill komma ut på bf eller inte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar