torsdag 19 mars 2015

Hum

Usch mår så himla dåligt just nu. Igår när jag kom hem smög sig febern tillbaka igen. Som tur var gick den snabbt ner efter att jag hade tagit febernedsättande.
Just nu sitter jag i soffan med min morgonrock och en kopp te och snorar :( Det är inte så kul att vara förkyld när man är gravid, allt blir så förstärkt känns det som :S

Sov super dåligt inatt. Har ont i hela kroppen. Under tiden jag låg vaken upptäckte jag en liten knöl i ena bröstet(typ som en ärta). Fick panik på en gång, men sen tänkte jag äsch det är lika bra att vänta tills graviditeten är över innan jag börjar oroa mig. Man har ju hört talas om fettknölar och svullna körtlar som man lätt får när man är gravid. Har ju aldrig haft denna tidigare.

Så vi får se efter graviditeten hur det ser ut då.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar