torsdag 26 mars 2015

Scott kom på besök

Har var väldigt deprimerad idag. Kanske är svårt att förstå för vissa men jag har varit så ensam här så jag bara bröt ihop. Kunde inte sluta gråta. Jag som inte ens tycker om att vara på sjukhus och så ska jag sitta här helt själv och se på hur alla par går runt med sina bebisar.
Messade lite med Skåne som sa att han skulle titta förbi och ta med lite grejer till mig, typ deo  och hårddisk så jag kan kolla film =)yay. Och sen skickade jag mess till Andreas och kolla om de kunde ringa mig när de kommit hem så vi kunde prata på Skype. Men då sa han att de kanske skulle hälsa på mig idag. Kände hur tårarna börja rinna igen fast denna gång av lycka.
Och lite senare hörde jag min lille prins röst i korridoren och sprang ut för att ge han en stoooor kram.

Va så himla skönt att de kom förbi och få mysa lite med Scott. Han älskade min sjukhussäng och tryckte på alla knappar som det gick att klicka på. Han sa flera gånger att han ville stanna kvar med mig. Det skulle va super skönt men inte så bra för honom.
Nu hoppas jag verkligen att min kropp arbetar med mig så att jag får åka hem och ha fredagsmys.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar