måndag 23 mars 2015

Andy's lekland


Idag fick vi sms av Vincents mamma som frågade om vi ville följa med till Andy's lekland.
Känner mig mycket piggare idag så det kändes som en bra idé och så får Scott träffa Vincent och springa runt en massa.
Va skönt att kunna sitta där och titta på de när de har kul.

Under tiden vi var där ringde de från VC och sa att de hade en läkartid till mig imorgon 14:30. Va tydligen många läkare som var sjuka.
När jag sa att jag va gravid i vecka 39 och satt på Andy's lekland sa hon "oj hoppas du inte föder tidigt nu när du är där och det är en massa ljud och välkommen imorgon" Hahaha lite kul men lille Liam har inga planer på att komma ut än(hoppas jag)

Efter att barnen fått springa av sig lite åkte vi vidare till Max för att äta lite och sedan vidare till Ica Maxi. Sen ville Vincent komma förbi oss och leka och det fick han så klart göra.
De är så söta när de leker ihop de små tvillingarna :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar