måndag 23 mars 2015

Helgen

Det känns som att jag har blivit sjukare och sjukare för varje dag som har gått. Verkar som att jag smittat Andreas med min förkylning för han är också seg, men tack och lov så har han inte fått min jobbiga hosta.

Jag kan inte sova om jag har två kuddar så att jag halvsitter när jag sover. Känns som att det är någon som sitter på mitt bröst och jag får svårt att andas. Varje gång jag hostar vaknar jag och så har jag ont över allt.

I lördags kom familjen mormor, morfar och moster förbi med tacos och även farmor var på besök. Det va mysigt att få träffa lite folk med tanke på att jag inte går ut så mycket alls men jag kände att jag va så himla seg så låg mest i soffan och hostade. Somnade lite till och från.
Den dagen klarade jag inte av att äta något. Åt frukost och sen apelsin till middag. Försökte äta något annat men kände på en gång att min mage inte orkade.

Igår tvingade jag mig ut till centrum med Scott och Andreas för att få lite frisk luft. Det kan vara bra att få när man är sjuk också. Tryckte i mig lite våfflor också.


Min vackra prins


Guacamole med ett hjärta i =)


Våfflor med grädde och sylt är mumsig. Nu känner jag ingen smak men jag kan tänka mig att det var super gott :P


Mina fina blommor jag fick av Jill =)


Just nu sitter jag och väntar på att de ska ringa upp från vårdcentralen så att jag får reda på om jag får någon läkartid idag eller om jag kanske måste vänta till imorgon. Ringde även till MVC men de rekommenderar att jag prata med VC istället så att de kan skriva ut något.
 Måste få någon hjälp med detta så att jag klarar den sista tiden. Orkar inte känna mig så här svag längre. Finns några fler saker jag vill hinna med innan det är dags.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar