fredag 13 mars 2015

Bakning

Efter mötet idag tänkte jag att jag skulle börja baka lite(har ju inget annat att göra) Vaniljbullar och marängtårta blir det till ikväll =)

När klockan vart 11:40 kände jag att det var dags att gå hämta Scott på förskolan. Det var lite för tyst hemma och det finns faktiskt inget att göra(är verkligen inte bra på det här med att vara hemma).
När jag kommer till förskolan blir Scott super glad och springer in till sina vänner och säger "Jag ska gå hem tidigt, mamma är här nu".
Inte varje dag som han blir så glad hehe
En av förskolepedagogerna berättar att Scott sa: "Jag ska hem tidigt idag för mamma har jätte tråkigt hemma och vill vara med mig" så kommer en annan lite flicka som går på samma avdelning och säger "Ja hon kan ju inte prata med bebisen i magen och det är ju jätte tråkigt!"
Haha asså barn är så roliga.


Nu ligger jag i soffan och vilar och Scott tittar på Disney junior(va jätte längesen sist) medan jag väntar på att marängbottnarna ska bli färdiga. Sen ska jag nog passa på att sova lite innan Andreas skickas mess och säger att han är på väg hem.
Vi ska nämligen möta honom och handla fredagsmys.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar