fredag 27 mars 2015

Äntligen hemma igen =)

Vid 11 tiden kom läkaren in och berättade att alla mina värden såg bra ut och att jag äntligen skulle få åka hem. Hon sa att jag kommer ha en jobbig tid framför mig och att det kommer bli svårt med min hosta under förlossningen.

David kom förbi och hjälpte mig packa ihop allt och åkte hela vägen med mig till Skogås. Vet inte hur jag skulle klara mig utan att få hjälp hem.
Kände på en gång att luften var annorlunda när jag kom ut från sjukhuset. Hostade hela vägen hem för luften kändes så smutsig ute.

Känns så himla tråkigt att få lunginflammation när jag bara har några dagar kvar =( men det är iaf skönt att jag mår bättre även fast det fortfarande är tungt att andas.








Nu ska jag möta Andreas. Scott ville så gärna att jag och Andreas båda skulle hämta honom från förskolan om jag blev utskriven så tänkte överraska han. Och sen är det bara att lägga sig ner igen och ta det lungt =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar