måndag 22 februari 2010

Äntligen !!

Jag beställde två namnhalsband till mig o Andreas för mer än en månad sen .. han skulle egentligen fått den på alla hjärtans dag men den kom idag så d får väl duga ändå ..
Fast d e ju inget han kommer att ha på sig men han kan ju ha d nånstanns här hemma bara för att jag tyckte att d va så gulligt.. haha.. frågan e om han tycker att d e lika gulligt som jag .. tror mer att han kommer att hata d.. men jag kommer iaf att använda halsbandet .. hihi (:

 

Vet inte varför jag beställde d egentligen ibland får jag bara för mig att köpa saker o sen ångrar jag mig som fan efteråt för jag vet hur dumt d e... sista gulliga presenten nu får jag skärpa mig... Men han kommer ju alltid betyda allt för mig även fast han inte känner d samma.

1 kommentar:

  1. varför köper du en sån om ni i nte är tillsammans? om du inte tror att han kommer att tycka om den`?

    SvaraRadera