torsdag 4 februari 2010

God morgon !


Börjar morgonen med lite sex and the city...
Jag fick sova rätt så bra i natt ... D roliga med Scott e att han aldrig gråter på natten utan bara ligger o låter lite till jag vaknar o när jag tar upp han så börjar han sträcka en massa på sig haha....


Igår va jag som sagt på efterkontroll. Frågade om kopparspiral eftersom att jag hört så mkt om den .. hon sa att den va bra men hon rekommenderade inte den till mig eftersom att jag har sån hemsk mensvärk o rätt så mkt annars liksom plus att jag inte tål hormoner(blir galen av mina mammahormoner) .. o d blir värre med spiralen ..
Och jag hade ju en p-stav innan o den funkade skit bra o så men jag hade lite jobbigt typ den sista månaderna men den gjorde att min mensvärk försvann o jag hade knappt nån mens.. så då sa hon att jag borde prova en hormonspiral. Som funkar likadant som p-staven bara att den har mindre hormoner i .. perfekt !!
Efter mvc-besöket åkte jag hem o väntade på att Mikaela skulle ringa o säga att hon va på väg till skogås. Sen började jag röra mig ner till centrum för att luncha..D vart sushi .. så himla längesen jag åt d.. så himla gott..
Scott va jätte snäll o va lugn när man höll i han .. får alltid panik när jag går ut med honom .. E så rädd att han ska börja skrika o jag inte kan få tyst på han .. haha..

Idag ska iaf mamma, pappa o Jeanine komma hit. Ska tvätta 15-19 o behöver nån som kan va här med Scott under tiden så jag slipper springa upp o ner med han.
Ska nog ringa till frisören oxå o kolla om de har nån tid på lördag.. jag hoppas verkligen d för jag vill klippa mig behöver verkligen d.. Blir bara mer o mer afro hela tiden(me don't like)

Får se om Andreas kommer hem tidigare idag han mådde inte så himla bra...stackarn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar