torsdag 18 februari 2010

Svar på kommentar

Jadu Lovisa d e ju lite komplicerat allting.. jaa d stämmer att Andreas e pappan o vi bor ihop men e inte tillsammans.. vi gjorde slut typ förra året innan jag fick reda på att jag va gravid o sen så började vi träffas lite igen förra sommarn. Men vi vet inte riktigt ännu om vi ska bli tillsammans igen så vi har dragit ut på d rätt länge. Vi får se hur d blir me den saken helt enkelt..
O nu till den personen jag e så förbannad på .. D e en tjej som jobbar på ssp som snackar VÄLDIGT o sprider en massa rykten om mig en riktigt PAIN IN THE ASS ! Förra året fick jag nog o sa ifrån o orka inte förlåta henne hela tiden då hon ändå aldrig fattar att hon gjort fel .. Men nu håller hon på o messar, ringer, skickar mail osv o jag e så trött på henne. Some people asså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar