lördag 20 februari 2010

Dagens goda gärning!!

Idag va vi som sagt på Amie's dop. Asså jag måste säga att jag inte tycker om i kyrkan .. d e nått med kyrkan som skrämmer mig .. vet inte om d e för att jag inte tror på Gud(hata mig inte) eller om d bara e för att religioner skrämmer mig.. Any how så va d trevligt att träffa Linnea o tjejerna igen .. Så kul att Naima tyckte om vår present till henne hehe (:

Sen ungefär vid 13 tiden va d dags att åka till Farsa.. vi hade bestämt att vi vill ha en systemkamera så att man kan få bra bilder på Scott.. man hinner ju inte ta bild när han ler eller så om man inte tar kort på mobilen o d e ju inte de bästa bilderna direkt. Så nu vart d så att vi köpte en Nikon D5000 , nu ska vi bara kolla hur den funkar o så .. men vi blir nog nöjda..

När vi satt på bussen, satt jag o Andreas o snacka lite o under tiden märker jag att en gubbe springer på trottoaren utanför o sen halkar han o ramlar med huvudet före.. När Andreas märker att han inte klarar av att ta sig upp själv så skriker han till busschauffören att han ska stanna o så rusar han ut o hjälper gubben . . va tur att vi såg d tänk om ingen hade upptäckt d :S e ju inte som att d e så många som går på den vägen .. men d va kul att se att d va så många som ville hjälpa till ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar