torsdag 25 februari 2010

Godmorgon ...

Vart nästan lite förvånad över hur länge Scott sov inatt...Han lät lite o somnade om sen runt 3 o jag va så trött så jag orkade inte gå upp .. Annars skulle jag nog ha matat han medan han sov.. Men d sluta iaf med att Andreas klocka ringer för att d e dags för hockey matchen o då säger jag "Fan, Scott har ju inet vaknat nått inatt!" så jag gick upp o väckte han då .. o även fast han sov så sött så tyckte han att d va massa gott med mat...han måste vart jätte hungrig stackarn...han o Andreas somnade 21.30 o jag somnade 22.

Nu sitter vi iaf o kollar på hockeyn. Jag sitter med min stora kopp Choklad o Andreas sitter o hejar med en pigg o glad Scott.

1 kommentar:

  1. Skönt att han sover längre, du ska nog inte väcka honom för att han ska äta, dom vaknar när dom är hungriga, passa på att sova.

    SvaraRadera