fredag 5 februari 2010

Octapharma...

Idag ska jag o Scott åka till Octapharma idag o hälsa på mina gamla arbetskamrater.. de har ju vart me mig genom nästan hela min graviditet och har hjälpt mig så mkt (Både männen o kvinnorna) haha..
Ska bli jätte kul att se alla igen .. va rätt så längesen nu .. o de har velat träffa Scott sen han föddes.. så nu e d dags.. sitter o funderar på hur jag ska komma dit bara..
Frågade ju pappa om han kunde köra mig men han sa att d e massa trafik .. o d e ju verkligen inte kul o sitta fast i trafiken o då finns ju risken att vi kommer att komma försent...
Men vi får väl åka i god tid da.. försöker hitta om man kan beställa en taxi som har bilbarnstol om d finns nån sån .. för då kan man ju ta med vagnen iaf.. hum ..
Efter d ska vi åka till kista o äta o så .. O sen så ska vi in till stan runt 18.30 för då slutar Andreas o så tar vi sällis hem..

aja ska leta lite mera..

1 kommentar:

  1. Ja, hoppas ni hade trevligt där, vi hade det iaf =)
    Han är så himla söt...så runda och goa dom är nu hehe
    ha det bra, kram

    SvaraRadera