fredag 12 februari 2010

Övernattning hos mormor o morfar

Idag ska Scott sova över hos sin mormor o Han sitter just nu o leker lite för sig själv på soffan i kista.
Skulle träffa Maria o Maria i kista idag kl. 13 men har inte hört någe än ..antingen så har de inte åkt hit eller så har de glömt o skriva ner mitt nummer..
Men vilket fall som helst måste jag till kista o köpa en stöd trosa eller va de heter...Går ju inte att ha vanliga strumpbyxor så mkt slapp hud i magen så d bara sjunker in o d e verkligen inte vackert.. haha.. så d e dags för en sån .. o då kan jag liksom passa på att gå själv så slipper jag krångla med vagnen i den lilla rulltrappan på lindex..
Sen kommer Jos o hämtar mig o Scott runt 16 ungefär .. så ska vi hälsa på Vincent, Cissi o Maggan. Har inte sett de sen några dar innan jag födde..hehe..så nu e d dags för de att träffa den lilla plutten ..

Nu ska jag leka lite med Scott innan han blir uttråkad (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar