måndag 22 februari 2010

God morgon !

Idag börjar Andreas att jobba igen efter att han vart hemma med mig o Scott förra veckan. Han vaknade 6 idag för att kolla på ishockeyn(för er som inte vet så vann ju Sverige). Skulle upp o kollat på d med han men Scott vaknade 4 o somnade inte förrän lite över 5 så jag orkade inte..
När jag o Scott  vaknade hann jag hoppa in i duschen innan Andreas skulle åka iväg o jobba.. Han jobbar 11-19.30(tror jag) idag så då ska jag o Scott leka lite med Angela som e ledig idag..
Synd att d ska va så himla kallt annars kunde man ju gått ut på en promenad men nu går d ju inte.. Har ju läst om att man inte ska gå ut med bebisar när d e så kallt för att deras lungor inte klarar av kylan om d e lägre än -10.
Så då e man instängd hemma igen .. tråååååkigt.. aja vad ska man göra.. D e synd för d e ju massa soligt ute så d skulle vart as trevligt..

Aja nu börjar våra bästa år så antar att jag ska titta på d då ..
Scott ligger i mitt knä o sover så jag har lite tid för mig själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar