lördag 6 februari 2010

Underbara lördag

Scott's farmor ska va barnvakt idag medan jag ska klippa mig o sen ska
jag o Andreas på bio. Skulle försöka boka biljetter till avatar
igår men vi vet ju inte hur lång tid d kommer ta hos frisören. D
borde inte ta så lång tid eftersom att jag bara ska raka o klippa
till lite. Har ju inte så mkt hår kvar på huvudet.

Undrar hur det kommer att gå med barnvakt grejjen. Jag vet ju att han
är snäll när vi lämnar han hos nån men d kommer va första gången
jag kommer att va så långt bort från honom. Kommer att sakna honom
så mycket.. Min sötis

Igår så fick Scott mysa med sin moster för första gången( Jeanine
vågade aldrig hålla i Scott innan för hon tycker att d e så
läskigt att hålla i bebisar när d e så små) men igår vägrade hon
att släppa honom. Haha hon fick han att sluta gråta och somna
väldigt duktigt. E imponerad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar