måndag 12 oktober 2015

Besviken

I onsdags fick jag en påminnelse på mail om att den 8:e(torsdag) var den sista dagen att hämta ut Loopipåsen.
Så efter jobbet tvingade jag Skåne att åka hela vägen till Barkarby med mig. Han var inte så super peppad på det och inte jag heller för den delen. Men hade läst så mycket bra om påsarna så jag tänkte att det kanske var värt att hämta en.

När jag kommer hem och kollar i påsen så finns det knappt något i påsen. Det var mest reklam och kuponger, alltså sånt som man kan skicka på posten så att man slipper åka så långt.
Nu vet jag iaf att jag inte ska bry mig så mycket om dessa påsar. De har mycket reklam om att alla påsar är olika men att det är ett värde på en viss summa men det stämmer inte överens med verkligenheten. Eller så är det så att de som jobbar på lekmer Barkarby som hara tagit en massa saker från påsen. Oavsett så var det sjukt onödigt att åka dit, speciellt när man inte har bil.

MVH Besviken mamma







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar