tisdag 20 oktober 2015

Lugn dag

Idag har Scott mått mycket bättre. Vi var nere i centrum en snabbis och handlade lite mat och sen har vi typ suttit i soffan hela dagen och tittat på massor med filmer.

Imorgon ska jag och barnen åka till Kista för att sova hos mina föräldrar. Pappa ska passa barnen medan jag jobbar. Börjar 06.30 så det är lite svårt att åka dit innan man börjar liksom =)

Idag har jag beställt en ny säng till Liam. Märkte att hans gamla säng håller på att falla isär och då jag inte ville köpa en ny spjällsäng som kanske aldrig kommer till användning igen beställde jag en växasäng. Ville helst ha den i svart men det verkade ju omöjligt så det fick duga med en mörkgrå.
Den är rätt så dyr men i och med att man kan ha den länge(om inte Liam bestämmer sig för att bli 2 meter när han är 7).


Nä nu ska jag fortsätta titta på programet "Inte OK". Om ni inte har sett den borde ni kolla. Den går att se på tv3play eller Viaplay =)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar