måndag 12 oktober 2015

Lite frånvarande

Har inte hunnit skriva här på några dagar. Jobbade torsdag-söndag och har kommit hem sent och när man gör det orkar man inte göra så mycket speciellt inte om man har varit mammaledig ett tag.

Det har gått väldigt bra och jag har fått sitta helt själv och ta samtal. Har väldigt mycket som jag måste lära mig speciellt gällande fastigheter för det är en djungel för mig. Men det kommer ju bli lättare snart man kan ju inte allt i början och sen är det ju bara att fråga efter hjälp.






Så här ser jag ut på jobbet.



Liam är en liten knasboll, när han ligger på golvet och vänder sig lite åt sidan tar han alltid upp ena benet. Har ingen aning om varför men det ser super kul ut =) 








Myser med mina prinsar innan jag skulle åka till jobbet i söndags






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar