söndag 4 oktober 2015

Mys med min sjukling

I fredags när jag kom hem hittade jag Scott liggandes i soffan, han brukar aldrig vara så lugn om han inte är sjuk så jag förstod på en gång att han mådde dåligt.
Han somnade 19.30 och efter någon timma upptäckte vi att han hade feber. 
Igår när han vaknade sa han att han är frisk men det slutade med att han låg i sängen nästa hela dagen.
Var meningen att jag skulle till Kista men stannade hemma och städade medan Scott låg och vilade.
När Andreas kom hem åt vi glass och tittade på film.

Idag verkar han må lite bättre men är fortfarande rätt så varm.
Men eftersom att Anderas är hemma idag ska jag passa på att åka till Kista. Har bokat en tid på smarteyes för att fixa glasögon mot ljuskänslighet så att jag slipper ha ont i huvudet så fort det är ljust ute.
Men det lär ju ta några veckor innan jag får de, men det är det värt.
Det jobbigaste blir att välja bågar. Har ingen aning om vilka som jag passar bäst i, vet iaf att jag inte vill ha små fyrkantiga. Går inte så bra ihop med mina stora ögon.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar