måndag 5 oktober 2015

Lite nytt

Idag var Andreas och hämtade ett paket till mig efter att han varit hos läkaren.
I det låg en mobil som mamma beställt till Liam. Satt fast den ihans säng och han älskar den.
Är nog bra för honom att ha den nu när han ska dra i allt hela tiden. 

Bestämde mig även för att ta fram Liams bokstavslampa som har stått och väntat på att få stå på en tavelhylla.
I och med att jag inte har kommit iväg till IKEA ännu och jag lär inte kunna åka dit på ett tag nu heller i och med att jag ska hämta ut mina nya glasögon snart, så har jag ställt den på hans byrå så länge.

Någon som vet någon bra affär där man kan hitta snygga svart/vita tapeter? Vet inte riktigt vad jag vill ha för mönster och så men har inte hittat något ställe som har i de färgerna.







Om ni är sugna på att köpa en bokstavslampa och inte har instagram kan man kolla in denna hemsida och beställa en lampa. Det går bra att göra en beställning till hennes mail om man vet vilken färg man vill ha osv ( lamporbytatchi@hotmail.com ) Jag har beställt mina lampor via den tjejen och är super nöjd.
Om man går in via hemsidan eller hennes instagram kan man få lite tips om färger osv.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar