torsdag 15 oktober 2015

Jobb idag

Var meningen att jag och barnen skulle åka till Kista så att barnen skulle vara hos mina föräldrar ett litet tag. Men eftersom att Andreas inte orkar åka dit efter jobbet så jag ska lämna de på hans jobb istället. Så får de vara där tills han slutar.

Jag är inte så jätte sugen på att lämna Liam där så att hans arbetskamrater ska träffa honom med tanke på de negativa kommentarena och med tanke på att han aldrig varit glad över Liam så vill jag inte att hans suparkompisar ska ha något med honom att göra. Så jag sitter hemma och har ont i magen över att någon ska fråga om de får hålla i han. Om jag va där skulle jag skrika NEJ NI FÅR INTE TA I HAN ERA ÄCKEL !! men nu kan jag inte kontrollera det. Och jag antar att det är så här livet kommer att vara from nu.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar