måndag 26 oktober 2015

Projekt fixa killarnas rum

Igår fixade jag klart i Scotts rum. Sprang upp till vinden för att hämta min gamla tv som nu står i Scotts rum. Har glömt hur tung den var, riktigt old school.
Efter att jag tagit ner den ville Scott ta in alla filmerna till sitt rum och började kolla på lite olika filmer.
Medan jag var på toa lämnade jag Liam i Scotts rum. Scott ville att han skulle sitta i soffan bredvid honom så jag skyndade mig så fort jag kunde. Medan jag tvättar händerna hör jag ett duns och ett hjärtskärande skrik och fattar på en gång att Liam har ramlat ner.
Springer in till rummet och plockar upp Liam som skriker och skriker. Nu har han en liten bula som är blå i pannan. Han verkar iaf inte ha fått en hjärnskakning så det är bra.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar