onsdag 7 oktober 2015

Jobb imorgon


Idag åkte jag och Liam till Coop Forum som ligger i Port 73. Tyckte att det var lite svårt att hitta dit.
Sökte på SL.se som tyckte jag skulle gå av vid en hållplats. När jag sedan skriver in adressen i google maps är vägbeskrivningen hur knasig som helst.
Gick en annan väg istället som kändes mer rätt och hittade till slut fram. Nu vet jag iaf hur jag ska åka nästa gång. Skönt att man kan ta en buss och gåca 5 min för att komma till port 73 istället för att åka till Handen och sen byta till en buss som åker till dit.

Handlade iaf en massa saker till Jeanine. Om man handlade för 300 kr fick man köpa 3 paket med bloddpudding för 10 kr. Efter det åkte vi hem och tittade på film och sen gick jag och hämtade Scott från skolan(han var i Tyresta by med skolan/fritids till 16).
Jag hade lovat honom att han och jag skulle äta glass när jag kom och hämtade honom så vi fick lite egentid vilket vi inte får så ofta.

Nu kan man inte lägga eller sätta Liam någonstanns utan att han förflyttar sig. Han har så himla bråttom att testa nya grejer. Om man sitter och äter någonting ger han inte upp förrän han får smaka.
Min lille knasboll.

Imorgon är det dags för andra delen av min utbildning. Ska bli så himla skönt att få vara på jobbet lite. Hoppas att mina kläder har kommit nu också. Fick ett samtal idag om att mitt ID-kort är klart, ringde och bokade tid och ska hämta på tisdag nästa vecka.
Ska passa på att kolla upp om jag hittar några billiga helsvarta converse skor som jag kan ha på jobbet.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar