fredag 2 oktober 2015

Fredag

Idag har jag fått göra lite mer själv på jobbet vilket kändes super bra =) var väldigt sugen på att svara i telefon faktiskt.
Nästa torsdag är det dags för mig att jobba igen.
Måste fylla i papper till skolan om att jag jobbar men jag har ingen aning om hur det ska fyllas i då jag jobbar extra just nu. Så jag har ingen aning om hur mycket jag kommer att jobba i veckan.
Får väl kolla upp vilka dagar jag kan jobba och sen skriva de som ett schema för denna månad iaf.

Scott somnade super tidigt idag. Antingen var det så att han lekt så mycket så att han blev trött eller så börjar han bli sjuk. Hoppas han inte blir sjuk :(

Som jag sa tidigare har Liam ett lite speciellt sätt att ta sig fram på just nu =) Lyckades filma lite, man ser inte så jätte bra men man ser att han åker framåt.



Avslutar denna fredag med att titta på filmen Homefront, än så länge verkar den vara bra.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar