torsdag 1 oktober 2015

Första dagen på jobbet

Då var mitt första arbetspass avklarat. Satt med en kille som heter Adrian som skulle visa mig hur det är att jobba som jourmontör. Fick medlyssna medan han tog lite olika samtal.
Imorgon ska jag få lägga in felanmälningar själv vilket är super spännande.
Ser framemot att få testa lite själv. Är ganska mycket som jag behöver lära mig men så fort man kommer in i det så blir det ju självklart lättare.
Kanske får lite kläder också som jag ska ha på mig när jag jobbar =)



Liam har börjat ta sig fram nu på sitt egna lilla sätt. I och med att han inte riktigt kan krypa ännu (han dra knäna under sig och försöker) så har han kommit på att man kan skjuta sig framåt med fötterna. Ser jätte kul ut när han gör det men han kommer framåt iaf.
Snart kommer han säkert börja krypa eller något liknande(är ju inte alla barn som kryper eftersom att det inte är något som kommer naturligt egentligen, är ju inte ofta man ser vuxna som kryper fram och därför lär ju sig inte bebisar det på samma sätt som att prata osv)
Ska försöka filma honom lite när han håller på så att ni får se.

Nu ska jag ner till tvättstugan igen för att hämta upp kläderna som ligger i torktumlarn.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar