fredag 11 juni 2010

BVC besöket

För ungefär en timma sen kom vi hem från bvc. Scott e nu 66 cm o väger 7105 gram .. Han växer så d knakar hihi
Han e alltid så pratglad när vi e där (: har alltid en massa att berätta för Carina..
Sen så råkade han ramla bakåt o slå huvudet när vi skulle gå .. Jag satte han på golvet medan jag skulle sätta på mina skor o så slängde han sig bakåt.. Man måste va snabb för d e alltid nått nytt..

Köpte lite ny mat åt honom idag som har lite kött i.. ska bli kul att se om han tycker om d.. (:

Men nu ere dags för mig att äta.. håller på att värma min micro mat.. (:
Sen kanske vi ska leka med Filip .. om han kommer hit så kan jag städa lite medan han leker med Scott (:






1 kommentar:

  1. haha min tjockis väger 1kg mer, undra vad jag ger honom haha. Blås på Scotts huvud från mig =) kram

    SvaraRadera