torsdag 24 juni 2010

En hel dag i Farsta

Imorse va vi nere på bvc...Scott skulle på 6 månaders kontroll o kolla att allt såg bra ut o att han utvecklas som han ska.. o d gör han ..
Min lilla plutt e 67 cm o väger 7250 g...Han växer rätt så fort nu men d kanske e för att han äter så mycket haha...
Måste hitta hans remis o sen ringa till Astrid Lindgrens barnsjukhus o se om de fått den så att han kan få nån tid start..vet inte riktigt när han ska dit..

Efter d tog vi bussen till Farsta skulle möta Heidi o Musse 11.45 o sen hade jag tid hos Letizia kl 12.. Så nu har jag äntligen rakat o fixat frillan .. Under tiden jag satt o fixade till mig så tog Heidi om Scott, skulle nog vart lite jobbigt annars.. o han skulle blivit massa hårig om han hade börjat gråta..men han va snäll o lugn medan hon satt där med han ..

Sen gick vi in o åt lunch o kollade i lite butiker...Runt 16 så möte jag upp Annika o hon handlade lite kläder till dig själv (:
Efter d åkte vi hem .. o nu sitter jag här framför Andreas dator o lyssnar på lite Boys II men.. oh va jag älskar deras låtar <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar