tisdag 22 juni 2010

Min lilla solstråle

Lille Scott klappar händerna en massa nu .. (: så himla söt
D började lite smått när han satt o kollade på tv men vi tänkte inte så mycket mer på d.. o sen kom d lite till när han pratade med mamma på skype...men igår o idag så klappa han händerna jätte mycket..
O han e så himla lycklig när han gör d.. Min älskling..

Han säger nästan hej oxå .. fast han fattar nog inte vad han säger ändå .. men d låter typ heeeee..o ett svagt j.. men d e kanske för att d e d han hör mest .. typ hela tiden ..


Imorrn ska jag först till läkarn o sen ska vi grilla .. ska bli så kul d va så länge sen .. hoppas bara att jag kan äta .. blir arg annars :P
o d viktigaste av allt.. min älskling fyller 6 månader då (:



2 kommentarer:

  1. Hihi va gulligt =)Benjamin säger också hej hela tiden haha. Jätte grattis till lilla Scott i förväg. kram

    SvaraRadera
  2. Nemen HEJ!!
    Hur hittade du mig?
    Gud så lik lille scott är pappan sin!
    Skriver in receptet nu så klicka in om en liten stund!
    Kram på dig och hälsa Andy

    SvaraRadera