lördag 19 juni 2010

Trevlig dag ...

Andreas började sent idag så Scott väckte han lite o sen gick vi in o kollade på DOOL. Vi råkade väcka Filip samtidigt så han satt o kollade på det med oss...
Runt 14 så gick vi ner till centrum o åt mat.. D gick inte så bra för mig .. men jag försökte iaf så gott jag kunde .. (: gick bättre än igår iaf.. hehe

Sen möte vi upp Linnea så att jag fick se hennes nya piercing.. vart faktiskt fint.. blir bättre sen när d läkt o man kan ha som man vill (:
Efter d gick vi till Annikas brorsa för att Danne ville klippa sig.. o vi vart kvar där ett tag för att d regnade som fan .. Jobbigt att gå ute när d regnar liksom .. :S
Scott lekte en massa med Tingeling..så himla sött.. önskar att jag hade kameran med mig..

När Andreas sluta drack vi ett varsin glas gott o nu sitter vi o äter chirre med dipp o väntar på att Saw ska börja...va ett tag sen man såg den .. D e ju nästan den bästa utav alla delarna..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar