lördag 19 juni 2010

Jaha då av d soligt igen !!

Fan vilket knas väder asså .. ena sekunden ere fint väder o sen regnar d.. :S men man ska va tacksam de få timmarna solen vill titta fram ..

Idag ska vi möta upp Linnea o åka in till stan för att handla piercing smycken..d lär ju va sjukt mycket folk på stan men hoppas att man kan undvika de flesta...usch tycker verkligen inte om människor får panik !!!
Fattar inte att folk kan va så himla själviska o bara tänka jag jag jag när de e på stan .. De bryr sig inte om ifall man e gravid eller har barnvagn...De äldre är en klass för sig.. de ska alltid komma fram först o om de råkar gå in i en så ere ALDRIG deras fel ..

I torsdas så vare en tant som hade så brottom till tåget att hon sprang över min fot o flög över perrongen .. Jag hann liksom bara sätta ut foten  när jag skulle ut o sen kom hon som en liten raket...:S asså .. ahh jag vet inte va jag ska säga men jag tyckte verkligen inte jag gjorde fel .. Ska man kika ut först o se om d kommer nån galen pensionär först innan man stiger av tåget eller ??

Efter att vi har vart i stan ska vi möta upp Marre... d va ett tag sen hon träffade Scott..o han har ju blivit lite större nu...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar