tisdag 1 juni 2010

Lång dag...

Kom hem för nån timma sen efter en lång dag ute...

D va som sagt sista föräldrargruppen .. Vi gick igenom lite vad vi har pratat om tidigare o så frågade de oss vad vi har tänkt att "så där ska jag aldrig göra när jag får barn" osv...E kul att höra hur olika mammor tänker när d gäller sånt.. ska man va för snäll eller ska man va sträng? o sånt...Kändes väldigt tråkigt att d va sista gången men jag hoppas att vi kommer att träffas nångång nu i sommar på picknick eller vad som helst...
Lämnade iaf d som förslag o sen får man väl se när folk kan o så ..
Tråkigt att inte alla kom dit.. Men vi bokade iaf en tid efter sommarn för att träffas o se hur d har gått under sommarn för oss med barnen.

Efter föräldrargruppen spang jag in till min kurator Britt-Marie.. hon e jätte bra att prata med o jag gillar henne jätte mycket.. hon fick mig inte att känna mig konstig eller nått när jag pratade hon lyssnade verkligen på mig o höll med om vissa saker.. O sen berättade jag för henne om allt med bloggen o min dåliga självkänsla o hon tyckte först"men nu får du sluta skriva blogg så att folk inte e dumma mot dig" men sen när jag berätta om att jag har fler snälla o goa läsare så tyckte hon ändå att d e en bra idé. Grejjen me bloggar e att man kan lära sig så mycket av varandra. D kan va folk man känner o sen vissa som man inte känner. Jag läser många mammabloggar o då ser jag va dom går igenom o man lär sig mycket om misstag som de har gjort o sen kan man även lämna en kommentar om man har vart med om nått liknande eller bara skriva att d e ok att begå misstag för att d e ju så man växer som människa..

Sen möta jag upp Annika o Filip i centrum o så åkte vi till Tyresö eftersom att Annika skulle hämta lite kläder där.. efter d så vart d farsta o sen slutligen trånkan...
O nu e vi äntligen hemma

Jag ska sluta skriva nu .. haha.. blir ett jobbigt o långt inlägg igen .. sorry .. hoppas att ni överlever..

Godnatt på er <3 Tack för alla fina ord idag känns skönt att d finns många som tycker att jag inte e en dålig mamma.. sånt e aldrig kul att höra vem d än är ifrån..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar