tisdag 1 juni 2010

Förkyld o trött

Jaha så vakna man idag med värsta förkyldningen .. PALLA !! E så trött på att va förkyld .. haha men jag antar att man måste va d ibland..
Idag är d sista föräldrargruppen o d känns nästan lite tråkigt.. hoppas att man håller kontakten med de andra mammorna.. Tänker iaf höra av mig när d e fint väder o kolla om de i vill gå på lite promenader.. vill gärna se hur deras barn utvecklas skulle va roligt.
Känns nästan jobbigast att jag e förkyld.. hatar att sitta o snyta mig när man e bland folk .. :P

Efter våra bästa år ska jag o Annika ner o kolla om d finns nån tvätt tid o sen efter föräldrargruppen ska jag prata med kuratorn på familjecentralen.. Min barnmorska tror att jag kan behöva d.
Sen ska vi åka till Tyresö o Trånkan .. (:

Igår va jag Andreas o Annika på solarium .. D va så himla skönt att sola.. hehe.. vart lite brun .. Andreas ville va lite brun till kryssningen eftersom att han ska ha shorts, men vi får se om han e mer röd än brun :P Blir en ny omgång imorrn .. (:

Vi ska försöka komma ihåg att ta med oss kamera så att vi kan ta lite roliga bilder från kryssningen .. Jag ska ha med min o Andreas sin..Vi ska ju inte åka med samma gäng men vi lär ju träffas som förra gången .. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar